Salarisadministratie
De salarisadministratie is meer dan het opstellen van een salarisstrook en het doen van de aangifte loonheffing. Wij merken steeds vaker dat ondernemers vragen hebben over personeelszaken. Ook met die vragen helpen wij u graag verder.
Van salarisadministratie tot advies op maat
De salarisadministratie is een gevoelig onderdeel van uw onderneming dat veel specifieke kennis vereist. Uw gehele loonadministratie verzorgen wij graag, van salarisstrook tot en met het regelen van de bijbehorende aangifte loonheffing. Via ons online systeem houdt u overzicht in de loonstroken van uw medewerkers en de bijbehorende loonaangifte. Andersom hebben uw medewerkers op een veilige manier digitaal toegang tot hun eigen salarisstrook. Zo bent u ervan verzekerd dat uw salarisadministratie elke maand tijdig en correct wordt uitgevoerd.
Maar er is meer
Heeft u vragen over uw personeel? Wij weten het antwoord. Zo kunnen wij u helpen bij het opstellen van arbeidsovereenkomsten, wijzen wij u onder andere op belasting(vrije) vergoedingen en beoordelen we personeelsuitkeringen. Wat is een passend salaris voor uw medewerker? Hoe kunt u een aflopende arbeidsovereenkomst verlengen? Voor al die vragen kunt u bij ons terecht en denken wij graag met u mee.
Uiteraard begeleiden wij ook looncontroles en bij geschillen met de Belastingdienst ondersteunen we u graag bij de eventuele bezwaarprocedure. Door onze ruime ervaring denken wij proactief met u mee over een oplossing.
Heeft u ook een personele vraag of kwestie? Bel ons dan gerust voor hulp en advies.