Administratie

Vroeger kwam u met uw bonnetjes bij ons, in de bekende schoenendoos. Dan gingen we voor u aan de slag. Die tijd is voorbij. Tegenwoordig doen we het anders en houden we meer rekening met uw wensen en technische mogelijkheden. We kunnen uw hele administratie verzorgen, een klein deel of alles er tussenin. Zelf doen, samen doen of laten doen. U bepaalt. 

Digitaal overzicht

Waar u ook voor kiest, uw administratie wordt volledig digitaal bijgehouden. Wij hebben kennis van meerdere financiële softwarepakketten. Uiteraard ondersteunen we u bij de verwerking, welke software u ook kiest. En heeft u zelf even geen tijd om de administratie tijdig bij te werken? Dan nemen wij dat (tijdelijk) van u over. Via onze website heeft u heel makkelijk toegang tot uw eigen administratie. Zo houdt u overzicht. Dat is wel zo prettig.

Zelf doen, samen doen of laten doen

Geeft u er de voorkeur aan om zelf uw administratie te doen? Prima. Als u wilt, kijken we maandelijks of per kwartaal met u mee voordat u start met het voorbereiden van de btw-aangifte. Doet u liever gedurende het jaar alles zelf en wilt u dat we maar één keer per jaar met u meekijken? Dat kan ook. U kiest waar u zich prettig bij voelt. En heeft u tussendoor vragen over hoe u bijvoorbeeld iets moet boeken? Bel ons gerust, wij helpen u graag verder. 

Bent u op zoek naar een administratiekantoor dat écht met u meedenkt? Maak dan een afspraak voor een kennismakingsgesprek.